20 Ocak 2011 Perşembe

Denge noktası

Bilgisayar oyunlarında RPGerin ayrı bir yeri vardır.. HEr türlü hikayeyi geçtim, adam akıllı bütün hepsinde partiyi dengelemeniz gerekir.. Yok kızlar birbirini kıskanır yok dövüşçü büyücüden hazzetmez yok okçu savaşçıya laf sokra bilmemne.. Kolay yöntem anlaşamayanları beraber almayıp kafa dinlemektir, zor yöntem ise hepsini bir arada tutup bu sayede en yüksek yararı sağlamaktır..

Şimdi gerçek hayat, ve küçükten büyüğe gidiyoruz.. Arkadaşlarınız birbirini sevmek zorunda değil (:O).. senin biriyle iyi anlaşman, senin iyi anlaştığın başka birinin de onunla iyi anlaşacağı anlamına gelmez (cümleye gel).. Peki burda zor yöntem, herkesi bir arada tutmak mümkün mü, değil.. Denemeyin.. Zaten niye deniyorsunuz ki? Nasıl saçma bir fetiştir "bütün arkadaşlarım bir anda yanımda olsun".. (dipnot: sonisphere de, hayatımdaki en yakın erkek arkadaşlarımla beraber dürümcüye gittiğimiz o akşamı asla unutmayacağım.. Aral, Can P., Hasan Can ve Kerem isimleri de, sölemeden olmaz)

O zaman taktik şu: herkesle ayrı ayrı buluşmak! Ben bir dahiyim! Zaman mı? O da ne?

Çok iyi bir arkadaşınızla geçirdiğiniz zamanı kayıp olrak görüyorsanız....

Şimdi geniş bakıyoruz bu sefer de.. Okul, sosyal hayat ve uyku diyelim dengelememiz gereken şeylere.. Misal tam şu anda sosyal hayat için uykudan feragat etmekteyim.. Sınavlara çalışmak için sosyal hayattan feragat etmeliyim (ahahaha sanki cidden yapıyormuşum gibi oldu).. Şimdi bu denkleme kafa dinlemeyi ekleyin: ben şahsen okuldan kısıp eklerim.. Şimdi buna zorunlu aktiviteleri (yemek, giyinmek vs) ekleyin.. Ben uykudan feragat ettim.. Şimdi buna hobinizi ekleyin: benim müzik için sosyal hayattan feragat ettiğim zamanalar olmadı değil ("abi yarın stüdyo var eve gidip çalışmam lazım").. Peki şimdi bu denkelmerlin kendi içinde de parçaları olduğunu düşünün: sevgili için arkadaşlardan kısmak (saçma da olsa), ya da tam tersi.. Sosyal hayat için sosyal hayattan kısmak..

Elimizdeki zamanın yetmesi mümkün değil.. Uykuyu denklemden çıkartmalıyız.. Ya da siz çıkartmalısınız.. Ben uykuyu severim, rüya filan oluyo atraksiyon oluyo..

---------

Hayatımda ilk kez birinden ciddi ciddi nefret ediyorum.. İlk kez bir kıza şiddet uygulamak istiyorum.. Ama bunu yapmayacağım, çünkü ben o kadar alçalmam.. ANCAAAAAK, bir daha o kızla mümkün mertebe görüşmem, selam vermem, ve diyelim ki aynı ortamda bulunmamız gerekti... Acayip laf sokarım, ama şakalaşma vs. amacıyla yaptığım zamanki kendmi tutarak değil.. "Oha ne korkunç tehdit" di mi? Bilmiyorsunuz :)

Benle kavga etmesi zordur, bir insanı gıcık etmek için tam o anda ne yapılması gerekirse yaparım..

Karşıma çıkmasın..

----------------

Evet bu seferki saçmalama da bu kadar, herkese iyi geceler, Sina daha facebookta bişiler paylaşır sanırım, ona iyi eğlenceler :P

Şarkı: Emre Altuğ - Sev Diyemem (ne alaka)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder