12 Ocak 2011 Çarşamba

Scott Pilgrim vs. LoL

Scott Pilgrim vs the World adlı çizgi roman serisini mutlaka okumalısınız.. Çocuğun karakteri, şaşkınlığı, ve yaşanan olayların uçukluğuna rağmen kimse tarafından yadırganmaması mükemmel.. (spoilerımsı kısımlar) kızın oğlanın rüyalarına girmesi çok güzel, oğlanın ufak detayları hatırlamaması çok güzel, anlatılan olayların saçma detaylarına takılması çok güzel, epik bir dövüşçü olması çok güzel, bas gitar çalması çok güzel, her şey güzel kısaca.. (spoilerımsı kısımların sonu).. Fİlmini de izleyin, çizgi romanlarını da okuyun.. Cidden bu çocuğun o saçma mutlu gülümsemesini dövme yaptırabilirm.. Ya da ramona'yı :P

LoL adlı oyundan nefret ediyorum.. Oynarken çok eğleniyorum gneelde, ama bazen öyle olaylar oluyor ki yapımcısından, bu oyunu test edenden, "çok güçsüz bu hero" diye ağlayandan, hepsinden tiksiniyorum..

Zamanımı çalmasından nefret ediyorum..

Evet, 2 haftadır bişi yazmadım çünkü tatildi.. Nalakası var, okul gibi blog da mı tatile giriyo, demek öyleymiş, tatilde yazılamıyomuş; hiçbirimiz bir Tuna Kiremitçi, bir Ayşe Arman değiliz ki yazmak için tatile çıkalım..

Bu 2 haftada noldu? 1 hafta Uludağda çok eğlendim, 2 gün İstanbulda çok eğlendim.. Ama uyuyamadım.. Ben neden geç yatıoyrum, neden erken yatamıyorum, neden tatil günleri bile sabah erken kalkmak için bir sebebim oluyo, artık canım sıkılmaya başladı.. BU dönem sabah az dersim olsun diye dua etmekteyim (kime neye)..

Kime/neye demişken, rusça dersinin muafiyetine giricem yaklaşık 10 saat sonra.. Şu anda ok yaydan çıktı, benim yapabileceğim tek şey olan sabahın köründe kalkıp (ühü) okula gidip sınava kadar bakmak.. Sınavı hazırlayan ve okuyan hocaların iki düşüncesi olabilir;

- bu çocuklar rusçayı öğrensin, bak muafiyetten 90 alamasın dersi alsın
- zaten son ders, muafiyete girio, demek ki geçmek istio, geçirelim

2. sesi dinlemelerini ve kolay hazırlamalarını rica ediyorum.. Çünkü rusçadan çok sıkıldım.. Patamuşto ya nelyublu ruski yazık..

Peki hayatımda yeni, güzel ve bahsetmeye değer hiç mi olay yok? Yok..

Müzik yapmak istiyorum.. Örneğin bir gün sabahtan akşama kadar hiç rahatsız edilmeden ve hiç işim olmadan bas gitar çalmak; ama cık, mümkün değil.. Öyle bi sıkkınlık mevcut içimde..

Ve bu yazımızın rüyasına gelirseek :P fantastik 2 tane rüyamdan şekil olanı anlatcam, diğerinde duş, kızlar fln var (hayır spaık değilim, anlatsam günlerce dalga geçilir o yüzden anlatmıyorum).. 2. rüyamda Yedek Polisler filmindeki (spoiler) filmin başında öle polislere benzeyen (spoiler) bir polisim.. Çatıdan atlamalar, fantastik hareketleri geçtim.. Bİz bir odayı korumyoruz, benim elimde bir sniper tüfeği var, karşıdaki adamda havan topu ve el bombaları var.. Havan topunu neyse ki bırakıp bu korumaya çalıştığımız odaya el bombasıyla intihar saldırısı düzenlemeye çalışıyor bu kişi.. Adamın çatıdan aşağıya koşmasıyla başlayan anı 1239706125313 farklı şekilde tekrar tekrar yadaşım, her birinde farklı sonuçlarla.. (Kuantum fiziği kısmı da bu rüyanın içinde, şanslısınız).. Örneğin birinde adamı tutmaya çalışmama rağmen adamın el bombalarını içeri atmayı başardı, ortağım öldü; ama diğerinde tüfeği namlusundan tutup adamın göğsüne çakıp indiriyorum.. Böyle de saçma rüyalar işte..

Neyse, 2 haftadan sonra bu mu lan dencek bir yazıyla döndüm..

Şarkı: Robbie Williams - Cursed

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder