22 Kasım 2010 Pazartesi

Av mevsimi

Ben bu gitar işini çözeceğim arkadaş.. Her mükemmel solo duyup "bunu çalabilmek isterdim"le başlayan ve "ya ilerde böl sıkılınca gitarı amfiye takıp takılsam ve güzel şeler çalabilsem" diye devam eden düşünce akışından sıkıldım..
Bu arada bir enstürmandaki en büyük ustalık seviyesi budur bence: kendi kendine doğaçlama çalarken güzel şeyler ortaya çıakrtabilmek.. Bu aşamaya gelmek için:
1) Müzik teorisini oturtmak
2)Enstürmanın teorisini oturtmak (örnek: gitar klavyesinin yerleşimini kavramak, flütün işleyişini ve tuşarın etkisini anlamak vs)
3) Enstürmanın tekniğini oturtmak
4) O enstürmanı günlerce aylarca dinlemek..

Bu aşamalardan 1,3 ve 4 var gitar konusunda bende..
Ama bu kadar çok gitar tekniği olmasa iyiydi.. Tapping, sweep, alternate picking, vs vs..
Halletcem ama.. Yeter!

Bu vesileyle artık blogların sonuna o gün çalışılmış teknikler ve çalışma süreleri eklencek "şarkı" kısmıyla beraber..

-------------------

"All I really wanted was for you; you to die in the arms of someone.."

İlla ben olmak zorunda değil, yalnız ölme yeter ne kadar güzel ve ne kadar imkansız bir düşüncedir.. Herkesin bunu hissedebileceği sadece tek bir kişi olduğuna inanıyorum, ve bu tek kişiyle kesinlikle tanışacaksınız bile diyemiyorum..
Hatta tanışmayacaksınız..
Kıskanacaksınız..
Bu yüzden kavga edeceksiniz..
Başkasına gidecek..
O anda ondan nefret edeceksiniz..
Ölmesini isteyeceksiniz.. O kişinin kollarında olması umrunuzda bile olmayacak..

All I really wanted was for you; you to die in the arms of someone..

---------

son olarak wikipedia'nın kurucusuna sesleniyorum; o pörtlek gözlerle kimseden para alamazsın..

şarkı: Kamelot - Hunter's Season
Gitar: 10 dk alternate picking, 15 dk gam, 10 dakika pattern..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder