24 Kasım 2010 Çarşamba

Yorgun ölesiye

Herkesin "hayat" ve sorunlarla baş etme yöntemleri farklıdır.. Kimisi saatlerce kitap okur, kimisi dizi takip etme ayağına boş boş televizyona bakar, kimisi müzik dinler, kimisi müzik yapar.. Kimisi de spor yapar..

Fiziksel olarak yorulmanın inanılmaz tatmin edici bir yanı var.. Yaptığınız spora ya da işe göre aslında yararlı hiç bir şey yapmamış olabilirsiniz (bkz. spor salonunda ağırlık kaldırmak, koşu bandında koşmak.. yani ortada bir yer değiştirme, bir yere varma yok :)), ama o kasların ağrıması, yatağa yattığınız zamanki yorgunluk - paha biçilemez..

En güzel uyku da fiziksel larak yorulduğunuz zaman uyuduğunzdur; tabi kasları çok zorlayıp ağrıdan uyuyamama noktasından bahsetmiyoruz.. "Oh be, bugün de birşey başardım" hissiyatını fiziksel yorgunluk kadar güzel aşılayan bir olay yok..

Hem zihinsel olarak yorulsanız kafa işlemeye devam edeceğinden uyunmaz..

Bu arada yukarıda sayılan "hayatla başetme yöntemleri"nden pek çoğunu yapmamla beraber, çoğu insandan daha az problemim olduğunu söyleyebilecek kadar şanslıyım.. Şu anda fiziksel olarak çok yorgunum, gitarımı çalıştım, akşam dizimi de izlemiştim, o zaman niye uyuyup huzurlu bir uyku çekmiyorum?..

Hala benimle uyanık olan insanlar olduğundan..

------------------

Bugün kullandığım özlü söz :P : "En egoist benim!!" ve hatta "en çok bana sorucaksınız!" diye devam etmeli aslında ama :P

şarkı : teoman - uykusuz her gece

gitar: 15 dk sağ el tekniği, 15 dk tapping..
gitar ile ilgili yeni bir çalışma şekli: bir gün sadece sağ el tekniği, bir gün sadece solo teknikleri üzerine çalışmak.. En azından 1-2 hafta, sağ el tekniği iyice oturana kadar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder