9 Aralık 2010 Perşembe

Alpay Erdem mode: on

Merhaba..

Belediye otobüslerine binmeyi elit bir olay haline getirenleri anlamıyorum.. Yani sırf halk otobüsü değil belediye otobüsü diye bir kraliçe edasıyla süzülen bugünkü teyzeye ithafen..

Kendinizi rahat sanarken, bir anda unuttuğunuz bir iş çıkması can sıkıcıdır.. Peki ya bir şey unuttuğunuzu bilmenize rağmen ne olduğunu hatırlayamazsanız?.. "Yarın akşam şuraya gidiyoruz, gelir misn?.." "Hayır, çünkü bi işim var.." Ama ne o iş? Bilmiyorum.. Bilinçaltımda derinliklerde kaybolmuş gitmiş.. Sonra gel de anlat derdini..

Soğuğu çok seviyorum, ve ayrıca bir başka yazı yazarım herhalde.. Ama şu anda özetlemek gerekirse; 1.30 saat soğukta maç yaptıktan sonra soğuğun artık ısırması bile hoşuma gidiyor.. Yani ben manyağım.. Soğukta kendimi "canlı" hissediyorum..

Alpay Erdem'in bu haftaki köşesinde net stand-up gösterisinden 2 konuyu alıp yazmasını hiç tasvip etmedim.. Beni sallar, sallamaz orası ayrı.. Ama cümleler bile birebir aynı, canım sıkıldı.. Anlatınca komikti cidden, okuyunca o kadar değilmiş..

Facebook neden habire tipini değiştiriyor merak ediyorum.. Hayır can sıkıntısıysa söyleyin, nasısa ayak uydurulcak ona bi şekilde.. Ama "şöyle etkin böyle göze hoş gelen öyle epik" fln diye yeni profilin reklamını yapmayın.. Kullanmama gibi bi seçenek mi var?..

Yarın sınav var ve ben gece 2 de bunu yazmaktayım.. Uykum var mı? Var.. Uyumak istiyor muyum? Evet.. ... Durun, olmadı..

Bahsettiğim bilekliğin halısaha testi sonucu: 1,30 saat boyunca durmadan koştum, defalarca kaydım, dizimi 57 farklı şekilde büktüm ve çarptım ama şu anda çıkartasnız bir 1 saat daha oynarım.. Yani: dayanıklılık ve kondisyon açısından da geçer not veriyorum.. Bu bilekliği sevdim, plaseboysa plasebo ama işe yarıyor sonuçta..

Komedi dükkanını seviyorum, yani konseptin orjinal olmasını geçtim bu progrram Tolga Çevik olmadan birşeye benzemez.. Hep yapsın, hep "Neeööy?" desin (böyle yazınca komik olmasa da..), uzunca bir süre devam etsin.. Düzenli izlediğim tek şey olabilir bu aralar..

EVet bugünkü şarkımız radoyda dinleyip çok beğendiğim bir şarkı.. ODTÜ'nün gece kuşağında "Gecenin size özel saatlerinde aşklı sözlü hafif müzik" sloganını kim bulduysa allah belasını vermesin, kendimi sapık gibi hissetirdi bana..

Şarkı: Tori Amos - Big Wheel
Gitar: 20 dk shred ve parmak egzersizi, 15-20 dk beste (çalma ve yazma, yani aslında daha kısa)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder