6 Aralık 2010 Pazartesi

Mazaretim var..

Neden kısa bir yazı olduğunu anlatan kısa bir yazı olcak:

Saat 1.. Ben yarına olan grup ödevini yaptım.. Şu anda gene yarına olan vaka analizi makalesine çalışmakla meşgulum.. Bir yandan msndeyim, ama o sıkıntı yaratan bir nokta değil.. Bugün sabahtan akşama okuldaydık.. Proje için modelle uğraştık çünkü neden? Çünkü "arkadaşlar biraz bişiler yapın" diyen ama kendisi henüz hiç bir yararlı şey yapmamış olan hocamızın keyfi öyle istedi..

Son hafta geldiği için "aman elimizden kaçıyorlar, bi son yüklenelim" diye fantezi yapan, "finaller gelse de rahatlasak" dedirten, hayattan bezdiren bölümüme selamlar..

Şu süreçten sakin sakin geçmemi sağlayan 1-2 kişi var, onlara da teşekkürler..

-----

Ya EFX Performance Wristband isimli bir cihaz çıkmış, bileğinize taktığınız zaman "hologramik" vs vs bir olay ile vücuttaki eneji akışını ve bişileri düzeltiomuş ve daha enerjik, daha güçlü, daha dengeli bir vücut; daha sakin ve stressiz bir kafa sağlıyormuş ("kafa yapıyor" yazmadım ama..).. Tam olarak nasıl çalıştığını ne kadar bilimsel anlattım di mi? İnternette bulabildiğim bütün kaynaklar (kendi resmi internet sitesi dahil) bu kadar bilgi vermekte..

Kullanan bir arkadaşımın arkadaşı, ve bunu kısa süreli deneyen bir arkadaşım işe yaradığını iddia ediyor.. İnternette denemiş herkes "işe yarıyor" diyor, denemeyenler de "plasebo bu" diyor..

Merak ediyorum ama fiyatı da 70 lira.. Bugünlerdeki eğlencem de bu olsun bakalım..

Şarkı: MFÖ - Mazeretim Var
Gitar: Şarkı çalışması (opeth - to bid you farewell)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder