8 Aralık 2010 Çarşamba

Sonunda, SONUNDA, bir boş gün.. Ya da olabilecek en boş gün..

Bu gün sadece 2 saat rusça dersine girdim.. (Burdan o dersin sadece 1 saatine girip çıkmamı engelleyen arkadaşa lanet okumak istiyorum bu arada..) Daha sonra armadaya gittik.. Orada yemek ve alışveriş.. Sonra gene okul, sonra ev, sonra okul, sonra spor, sonra bahçeli, yemek ve guitar hero..

Aslında ne kadar yorucu bir program, kaç km yol tepmişim, spor salonunda fiziksel oalrak yorulmuşum, guitar hero'da kafa olarak yorulmuşum.. Ama şöyle bir günü en son yaşadığım zamanı hatırlamıyorum bile.. Yaz tatilinde bile bu kadar çok eğlendiğim işi aynı anda yapmamış olabilirm..

Peki yarın ne var? Hiçbişi.. Perşembe? Hiçbişi.. Cuma? Hiçbişi.. Ve tabi ki cumartesi? TOEFL ve hiç bir şey bilmediğim bir dersten bilmediğim bir program için verilmiş olan projenin hiç bir şey yapmadığım sunumu.. (dipnot: ciddi ciddi sunuma gitmemeyi planlıyorum, geçme ihtimalim var mıdır diye düşünüyorum.. O kadar habersizim)..

Pazartesi? ELe 495 sınavı.. Ha bu arada, kalan günler de eğer bitirme projesi sunumu için birşeyler yapmamız gerekirse dolabilir..

Şimdi ben hiç bir konuda bu kadar çok ağlayan bir adam olmama rağmen okul, yoğunluk konusunda artık burama geldi (el burun hizasında).. 1-2 gün boş (boş derken dersler var gene, düşünün ne haldeyiz) olsa bile bunun acısını çıkartasn sadist yapıdan nefret ettim.. Ne yapabilirm bu konuda? Anca buraya yazarım.. Yararı olur mu? Olmaz..

O zaman boş günleri değerlendirmek ve olabildiğince yatmak gerek..

------------------

Önceki yazılarımda bahsettiğim bileklikten aldım.. İlk takıldığı andaki izlenim, garip bir "netlik" hissi, ama placebo ve 80 TL 'nin hafifliğidir deyip geçtim.. Elimden geldiğince bilimsel gözlemler:

Güç konusunda:
Spor salonunda 2 gün önceki gidişimde ağırlık arttırmıştım, ve zorlanmıştım.. Bugünkü gidişimde bir kez daha ağırlık arttırdım, ve bu sefer zorlanmadan yapabildim.. Placebo mudur bilemem ama işe yaradı sanırım bu konuda..
Denge konusunda:
İsmini vermek istemediğim (:P) iki arkadaş üzerinde yapılan amuda kalkma denemeleri.. Öncesinde bilekliksiz denemelerde biri amuda kalkıp duramadı, diğeri ise 1-2 saniye durabildi.. Bilekliği taktıktan sonra ise hiç kalkamayan arkadaş kalkmayı becerdi, 3-4 saniye durdu.. Diğeri ise 7 saniyeyi görmüştür sanırım.. Kendimde denediğimde ise: ben normalde amuda kalkıp 1 sanye zor durabilirken bilekliği takınca 10 saniye kadar durdum, ve hatta yürüdüm.. Denge konusunda da işe yarıyor gibi..
Dayanıklılık konusunu yarın halısahada deneyeceğim, bakalım sonuçlar ne olcak..

Şarkı: Özlem Tekin - Aslan Yarim
gitar: yarım saat shred ve şarkı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder