19 Aralık 2010 Pazar

Kadın Erkek Zırvalamaları

Öncelikle kadınların giysi tanımlamaları hakkında bir şeyler söylemek istiyorum.. Bayanlar, siz bir giysinizi, akssuarınızı tarif ederken hiç yardımcı olmuyorsunuz.. Bu nerden çıktı? Şurdan; ablam benim annesinin evine gönderip bir ayakkabı getirmemi istedi.. Sırasıyla tarif:

Ayakkabının yeri..
Ayakkabının markası..
Markanın ayakkabının neresinde yazdığı

Şimdi, ben dikkatli bir insan olduğumu düşünmeme rağmen o 5 dakikalık yolda markanın ismi aklımdan çıkmıştı, görünce hatırladım.. Biz erkekler markayı aklımızda tutamayız.. Biz pratik bilgiler istiyoruz.. Örneğin bir ayakkabı için bu bilgiler:

1) Renk..
2) Topuklu mu değil mi..
3) Tokalı mı çıtçıtlı mı ne şekil kapanıyo bu meret..
4) Kutusunun rengi..

Marka isimleri, yabancı kelimeler (straplez örneğin; "askısız" işte, straplez ne?) bizim aklımızda kalmıyor.. Lütfen bizi zorlamayın, "Mango'dan straplez elbise aldım" demeyin, "siyah askısız elbise aldım" deyin..

-------------------------------------

Aslında üstünde pek fazla düşünmesek de karşımızdaki insanın "mükemmel bir şekilde ortalama" olamsını isteriz.. (bu terimi ben uydurdum, ama kesin vardır bir yerlerde - perfectly average).. Ne çok uzun, ne çok kısa, ne çok şişman ne çok zayıf.. Şimdi başlığa da ithafen bunu kadınlar için örneklemek istiyorum..

"Kadın dediğin ele gelir" diye seviyesiz bir laf var, ama erkekler arasında çok kullanılır (bir erkeğin itirafları).. Bu laftaki doruluk payı şu: yeni moda olan iskelet gibi, kemikleri gözüken kızları kimse beğenmez.. Zayıflık iyi bir şey değildir.. Çekici olan şey sağlıktır, kilonun boydan 30 birim az olması değil.. Çöp bacak, batan kemikler, gözle görülen eklemler, bunlar çekici şeyler değil..

Evet aslında o kadar da çok açıdan incelemedik, çağımızın rahatsızlıkları anoreksi ve obezitenin kadın-erkek ilişkilerine etkisini tartıştık.. Ve böyle diyince cidden seviye biraz yükseldi..

O diil erkekler hakkında bi tek "çok fazla kaslı olmasın ama çok da zayıf olmasın" dışında bir sonuca ulaşamadık; sanırım bizi dış görünüşümüz için değil başka bir şey için seviyolar..

şarkı: bugün klip izlemelsiniz: önce Apocalyptica - Not Strong Enough ve aynen kaldığı yerden Apocalyptica - Broken Pieces
gitar: ne zamandır gitar yazmıyorum, bunun sebebi TOBB ETÜ'nün özel hayatıma tecavüz etmiş olması.. Ama bu demek değil ki gitarı elime almıyorum, sadece egzersiz yapmıyorum.. Egzersizlere en kısa zamanda dönücez..

-------------------

arkadaşlar zayıftan kastım iskeletor, sıfır et, sadece kemik.. yukarda net olduğunu sanıyodum ama değilmiş.. SIFIR ET, KAS, YAĞ.. kastım bu..

kısa boylu erkekler de iğrençtir, allah belalarını versin, evde kalsınlar, soyları tükensin..

şimdi izninizle balkondan atlıyorum..

1 yorum:

  1. kafan iyi, ya da deli olduğun için böyle yapıyosun, başka açıklaması yok.. :)

    YanıtlaSil